Hva skjer ved bestilling / Hvordan bestille


Under står informasjon fra Sykkelfabrikken.
Sykkelfabrikken har nå opphørt så ønsker du å bestille en sykkel så må det gjøres under kontakt oss.

All informasjon vil sendt til deg på e-post eller at vi tar det over telefon.

Bestilling av sykkel:

1. Finn sykkelen du ønsker
Velg sykkelen du ønsker på vår sykkelside.

2. Fyll ut skjemaet for bestilling av sykkel
Gå inn på vårt bestillingsskjema og kryss av for sykkelen du ønsker å bestille.
Fyll også ut navn og adresse + telefon.
Trykk deretter på SEND for å sende oss bestillingen.
Du får bekreftelse på at e-posten er sendt.

3. Behandling av bestilling

Vi registrerer bestillingen og tar kontakt på telefon/e-post for levering av sykkelen. Da avtaler vi frakt og om sykkel skal leveres montert/umontert.
Vi vil bekrefte om vi har sykkelen på lager også.


4. Betaling

Ved levering av sykkel i Oslo og omegn betaler man kontant ved levering.
Hvis man ikke ønsker å betale kontant må betaling være registrert på vår konto før vi reiser ut. Dette avklares når vi tar kontakt (se punkt 3).
Ved forsendelse via posten må et depositum betales inn på vår konto i forkant. Depositumet er kr 500,- og dette beløpet trekkes av på postoppkrav prisen. Hvis en sykkel koster 2.000,- betales 500,- inn på vår konto og postoppkrav beløpet blir kr 1.500,-. I tillegg kommer avtalt frakt.

5. Montering av sykkel
Vi avtaler i hvert enkelt tilfelle montering av sykkel.

6. Ved mottak av sykkel
Ved mottak av sykkel skal alltid sykkelen sjekkes for eventuelle skader. Skader som medfører reklamasjon må meldes tilbake straks før sykkelen tas i bruk. Se mer informasjon om reklamasjon i vilkårene.

7. Vilkår
Vi har egen side for vilkårene for kjøp av sykkel av oss på Sykkelfabrikken. Ved kjøp av sykkel legges alltid vilkårene med.